دوره جامع مکالمه واقعی (RT)

یادگیری مکالمه انگلیسی را یک بار برای همیشه تجربه کن

* با 66 جلسه آموزشی ویدئویی، زبان انگلیسی را با به روز ترین متد معتبر دانشگاه کمبریج انگلستان (ESA) از سطح پایه تا پیشرفته یاد بگیرید.

* سرعت یادگیری خود را با اجرای برنامه اختصاصی SPlan و با تکرار و تمرین روزانه به همراه استمرار در مسیر افزایش دهید

* با سیستم آموزشی دوره جامع مکالمه واقعی (RT) در هر زمان و مکانی به راحتی به آموزش ها در کامپیوتر شخصی و یا موبایل خود دسترسی دارید و با توجه به سبک زندگی خود آموزش ببینید.

* با شرکت در جلسات آنلاین هفتگی (OPS)، اعتماد به نفس خود را در مکالمه انگلیسی افزایش دهید. (شرکت در این جلسات اختیاری هستند و با احتساب اندکی شهریه همراه می باشند.)

* با پشتیبانی روزانه شما توسط اساتید آکادمی، در این مسیر همراه همیشگی شما هستیم.

مکالمه انگلیسی با ما دیگر یک رویا نیست ...

در دوره جامع مکالمه واقعی (RT) شما طبق یک برنامه هفتگی منظم (SPlan) از سطح پایه تا پیشرفته به مدت 231 روز و با اختصاص روزانه 60 الی 90 دقیقه، شروع به یادگیری در مسیر مکالمه انگلیسی می کنید. تمامی مطالب و همچنین متد آموزشی این دوره بر طبق منابع معتبر دانشگاه کمبریج انگلستان و با تکیه بر دوره بین المللی سلتا (CELTA) طراحی شده است.

با شرکت در این دوره آموزشی و با انجام تمرین های جذاب آن در سه بخش نوشتاری، شنیداری، و مکالمه به طور کامل، از هر منبعی بی نیاز خواهید شد. متد آموزشی دوره جامع مکالمه واقعی (RT) با به وجود آوردن عادت سازی و درگیر کردن شما به صورت روزانه با زبان انگلیسی، باعث می شود تا به راحتی و با حداقل فراموشی به مکالمه انگلیسی نزدیک شوید. بعد از پایان دوره نه تنها می توانید با دیگران مکالمه انگلیسی را تجربه کنید، بلکه مهارت شنیداری و نوشتاری شما نیز به صورت قابل توجهی بهبود می باید.

نمونه جلسات آموزشی (درس 20 از دوره متوسطه RT2)

با ما مکالمه انگلیسی را تجربه کنید چون:

1. در زمان خود صرفه جویی می کنید:

دیگر نیازی به کلاس زبان رفتن ندارید و می توانید به راحتی دروس را با موبایل یا لپ تاپ خود در منزل یا هر جای دیگری دنبال کنید.

 

2. با برنامه ریزی هدفمند پیش می روید:

برنامه اختصاصی شما به گونه ای طراحی شده است که در طول هفته فقط دو ویدئوی آموزشی کوتاه 20 دقیقه ای را تماشا کنید و بقیه زمان را به انجام تمرین های نوشتاری، شنیداری، و مکالمه اختصاص دهید.

 

3. پشتیبانی دائمی دارید:

پس از ثبت نام در دوره جامع مکالمه واقعی (RT) به جمع دانشجویان VIP ملحق می شوید و هر زمان که نیاز به پرسش سوالی، مشکلی، و یا ارسال تمرینی داشتید می توانید با اساتید پشتیبانی خود در ارتباط خواهید بود.

با ثبت نام در این دوره چه چیزی دریافت می کنید؟

این دوره مناسب چه کسانی هست؟

1. افرادی که به صورت روزانه 60 الی 90 دقیقه زمان کافی دارند. 

2. افرادی که می خواهند از سطح پایه، بدون آزمون و خطا به مکالمه انگلیسی روان دست پیدا کنند. 

3. افرادی که به اندازه کافی سخت کوش هستند و در مسیر استمرار دارند.

این دوره مناسب چه کسانی نیست؟

1. افرادی که انتظار سریع به نتیجه رسیدن دارند. (1 ماهه، 3 ماهه، …)

2. افرادی که صرفا آموزش می بینند و تکرار و تمرین به همراه استمرار ندارند. 

3. افرادی که از سطح زبانی پیشرفته برخوردار هستند.

با ما یک قدم از بقیه جلوتر باش ...

خیلی از موسسات و اساتید زبان انگلیسی به دانشجویان توصیه می کنند که بخوانند، تکرار و تمرین داشته باشند اما آیا به آن ها می گویند که این کارها را چطور انجام بدهند؟ 

ما در دوره جامع مکالمه واقعی (RT)، روش ها و استراتژی های مطالعه، تکنیک های تکرار و تمرین را نیز به دانشجویان ارائه می دهیم تا با هدفمندی قدرتمندتری این مسیر را طی کنند. 

علاوه بر این ها، اساتید پشتیبان آموزشی از لحاظ انگیزشی نیز در کنار دانشجویان هستند تا در طول مسیر خسته و سرخورده نشوند و پر قدرت تر برنامه آموزشی شان را پیش ببرند.

تو دیگه لطفا این اشتباه رو نکن ...

مراقب تله های یادگیری باش – یادگیری صرفا با فیلم و سریال، نداشتن تکرار و تمرین کافی، نبود استاد پشتیبان دلسوز جهت تصحیح و بازخورد به تکالیف دانشجویان، منابع غیر مرتبط و بی هدف و … 

همه و همه ی این موارد می توانند باعث نتیجه نگرفتن و دلسرد شدن افراد در طول روند یادگیری شوند که در بیشتر مواقع باعث می شود افراد از ادامه دادن به یادگیری صرف نظر کنند و یا اعتمادشان به مسیر آموزشی از دست برود. 

دوره جامع مکالمه واقعی (RT) به گونه ای طراحی شده است تا امکان آزمون و خطا وجود نداشته باشد و شما عزیزان بتوانید صرفا با انجام برنامه اختصاصی تان (SPlan) به مکالمه انگلیسی برسید. شما در این دوره بر اساس به روز ترین متد آموزشی دانشگاه کمبریج انگلستان (ESA) و با تکیه بر دوره بین المللی سلتا (CELTA) تحت آموزش قرار می گیرید به گونه ای که هر ورودی و مطلبی که آموزش می بینید به خروجی آن منجر می گردد و این باعث می شود که شما صرفا مطالب را در مغزتان انباشته نکنید بلکه آن را به کار بگیرید. با ما به روز آموزش ببینید.

بعد از گذراندن دوره جامع مکالمه واقعی (RT)

*آماده برای شرکت در آزمون های بین المللی مثل آیلتس، تافل، و … شوید.

این آزمون ها سطح دانش زبانی شما را ارزیابی می کنند و از آنجایی که تمرکز دوره روی افزایش سطح دانش زبانی شما می باشد لذا بعد از اتمام دوره شما صرفا نیازمند یادگیری نکات تست زنی و استراتژی های آزمون می باشید تا به نمره دلخواه تان برسید.

 

*آماده برای تجربه مکالمه ای روان شوید.

ساختار دروس و تمرین ها به نحوی طراحی شده اند تا شما با انجام و اجرای آن ها در طی 231 روز (8 ماه) و همچنین با دریافت فیدبک و بازخورد از سمت استاد پشتیبان تان بتوانید قدم به قدم به مکالمه روان و جمله سازی های شخصی تان برسید.

 

*حالا از تماشای فیلم های زبان اصلی، شنیدن پادکست ها و … لذت ببرید.

بعد از اتمام کامل دوره به همراه تکرار و تمرین های مستمر در طول مسیر یادگیری، حالا وقت آن رسیده است که بتوانید از تماشای فیلم های زبان اصلی، گوش دادن به موسیقی و پادکست های انگلیسی، خواندن داستان و رمان های انگلیسی و … لذت ببرید.

 

منابع آموزشی دوره جامع مکالمه واقعی (RT)

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

استاد دوره جامع مکالمه واقعی (RT)

سهیل کلیایی - متخصص تقویت مکالمه انگلیسی

* 12 سال سابقه تدریس، سوپروایزری، و مدیریت آموزشی در موسسات سفیر، پلاس آکادمی، ایران کانادا، ایران کمبریج، معرفت، ایران مال و …

* برگزار کننده دوره های تخصصی آیلتس، تربیت مدرس (TTC)

* طراح سوال و سیلابس آموزشی

سر فصل های اصلی دوره جامع مکالمه واقعی (RT)

سوالات رایج شما